Forældresamarbejde

Vi glæder os til at skabe et tillidsfuldt og konstruktivt samarbejde med jer omkring jeres barns trivsel og læring. En åben og ærlig dialog er altid det bedste udgangspunkt for os alle. Den gensidige information er også vigtigt, og gør at vi kan imødekomme jeres barns behov bedst muligt. Det er derfor vigtigt at I informerer os hvis der sker store forandringer i jeres barns liv (f.eks. skilsmisse, dødsfald, flytning) ligesom vi også meget gerne vil have jeres hjælp i form af informationer, hvis jeres barn fortæller om oplevelser fra institutionen, der fylder hos dem.

Som minimum vil I hvert år omkring jeres barns fødselsdag blive tilbudt en udviklingssamtale, men I er selvfølgelig altid velkomne til at komme og spørge om alt hvad I har på hjerte, eller få en ekstra samtale hvis I har ønske om det.

Ligeledes vil I blive tilbudt en samtale i forbindelse med jeres barns kommende skolestart.